سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه خودكار اسپري دار Health PEN

خودكار اسپري دار Health PEN، رائه شده در رنگ هاي مختلف (ارسال رنگ به صورت رندوم). قابليت استفاده به دو صورت خودكار و اسـپري. قابليت شارژ مجـدد مخزن به دفعـات مكرر. ارسال به صورت 2 عددي ...
خودكار اسپري دار فوق را ميتوان با الكل يا عطر و ادكلن پر كرد و بعنوان ضدعفوني كننده دست و سطوح، از آن استفاده كرد. خودكار اسپري دار فوق بصورت پك دوتايي ارائه و ارسال مي شود و ميتوانيد اين وسيله كاربردي را با دوست يا اعضاي خانواده خود به اشتراك بگذاريد و آنها را در استفاده از اين وسيله كاربردي شريك كنيد. خودكار فوق بدون محتويات الكل يا عطر و ادكلن ارائه ميشود و شما ميتوانيد به راحتي محفظه آنرا از مايع ضدعفوني كننده يا حتي عطر و ادكلن پر كنيد. خودكار اسپري دار بر روي قسمت نوك بدنه خود محل پلاستيكي دارد كه از سر خوردن و عرق كردن دست جلوگيري ميكند. اين محصول داراي رنگبندي متنوع بوده و قابليت درج اطلاعات تبليغاتي را برروي بدنه دارد. بسيار كاربردي و مفيد در مدارس ، بيمارستان ها و بانك ها و كليه اماكن عمومي قابل استفاده است. به علت دارا بودن گيره نگهدارنده جهت قرار گرفتن در جيب نيز بسيار مناسب است و حمل آن را آسان مي كند.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۲:۵۷ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :