سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه شيشه پاك كن مغناطيسي دو طرفه

شيشه پاك كن مغناطيسي دو طرفه، پاكيزگي شيشه ها با روشي خلاقانه با قابليت اتصال دوطرفه، مناسب پنجره آپارتمان‌ها، ساختمان‌هاي اداري، انواع شيشه‌هاي بزرگ، ويترين‌ها، آكواريوم، خودرو و …
اين كالا، كه از پلاستيك ساخته شده است شامل دو قسمت بوده و در هر طرف يك مگنت يا آهنرباي قوي قرار دارد كه در دو طرف شيشه يكديگر را كاملا جذب مي نمايند.  با استفاده از آب گرم و شوينده شيشه خود را مرطوب نماييد و سپس شيشه پاك كن مغناطيسي را بر روي شيشه حركت دهيد، با حركت دادن در يك طرف، طرف بعدي نيز حركت كرده و در آن واحد هر دو طرف تميز مي گردد. در قسمت داخلي آن يك تيغه پلاستيكي و يك پد نمدي قرار داده تا هم تميز كرده و هم با دقت رطوبت روي شيشه را جدا نماييد. اين كالا بر روي شيشه تا ضخامت 0.5 سانتي متر عملكرد دارد شيشه پاك كن مغناطيسي دو طرفه با طراحي جديد و بسيار جالب و خلاقانه خود يك ابزار مخصوص براي تميز كردن شيشه انواع درب و پنجره مي باشد كه مي تواند همزمان هر دوطرف شيشه را تميز كند!



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۱:۲۸ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :