سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه ست كيف پول و جاكليدي مازراتي

ست كيف پول و جاكليدي مازراتي، داراي جاي موبايل، پول و چندين كارت بانك. به همراه يك جاسوئيچي چرمي بسيار شيك و لاكچري. قابل استفاده براي انواع گوشي هاي موبايل تا سايز 5.5 اينچ ...
ست كيف پول و جاكليدي مازراتي نوعي انقلاب در عرصه ي كيف هاي جيبي محسوب مي شود، چرا كه در برابر محصولات مشابه از داشته هاي بيشتري در ساخت بهره مي برد و با قالب دوست داشتني خود نگاه خيل عظيمي از دوستداران دنياي كيف را به خود جلب كرده است.جنس اين كيف از چرم مصنوعي درجه يك با كيفيت بالا طراحي و توليد شده است. از ديگر ويژگي هاي اين كيف ميتوان به نظم بخشيدن كارت هاي خود و پول هاي نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقي مي ماند. ويژگي برتر اين كيف دارا بودن جاي موبايل است كه به گونه اي طراحي شده است كه تمامي سايز موبايل ها (آيفون و اندرويد) درون آن جا مي گيرد. ست كيف پول و جاكليدي مازراتي به همراه يك جاسوئيچي بسيار زيبا و هم جنس كيف عرضه شده است.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۴:۲۵ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :