سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه ساعت مچي ديجيتالي كاسيو مدل A159

ساعت مچي ديجيتالي كاسيو مدل A159، داراي نشانگر آلارم، تاريخ، روزهاي هفته و كرنومتر. مناسب براي آقايان و بانوان. داراي نور پس زمينه ...
بسياري از ما تجربه‌ي استفاده از ساعت كامپيوتري را در همان دوران كودكي داشته‌ايم. ساعت مچي ديجيتالي كاسيو مدل A159 از شركت معروف و سرشناس كاسيو يك ساعت ديجيتالي است و ظاهر منحصر به فردش شايد ما را به ياد دهه‌هاي گذشته بياندازد. تفاوتي نمي‌كند كه اين ساعت را يك خانم استفاده كند و يا يك آقا آن را به دست خودش ببندد، زيرا ساعت‌هاي ديجيتالي معمولا براي استفاده‌ي هر دو جنسيت خانم و آقا ساخته مي‌شوند. ساعت مچي ديجيتالي كاسيو مدل A159 سبك محسوب مي شود و با داشتن قابليت‌هايي نظير تقويم كه تاريخ روز ماه و روز هفته را نمايش مي‌دهد، داشتن تايمر، آلارم، نور پس‌زمينه و بند استيل و ضد زنگ، با قيمتي مناسب از طرف شركت كاسيو عرضه شده است تا كساني كه مي‌خواهند ساعتي داشته باشند كه علاوه بر قابليت‌هاي زيادي كه دارد قيمت مناسب و پاييني داشته باشد بتوانند آن را انتخاب كنند.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۳:۴۰ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :