سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه قوزبند طبي BETER LIFEE

قوزبند طبي BETER LIFE، جلوگيري از خميدگي شانه ها و  درد در نواحي كمر و گردن. فرم گيري مناسب در نواحي شانه ها، گردن، كمر و شكم. بسيار مناسب براي افرادي كه پشت ميز كار هستند. سايز بندي: فري سايز (مناسب XL به بالا) ...
قوزبند طبي BETER LIFE مناسب براي اصلاح موقعيت كمر، شانه ها و گردن و يك نگهدارنده بسيار با كيفيت و در عين حال راحت مي باشد. قوزبند طبي BETER LIFE از جنس پارچه برزنت ساخته شده است و طراحي نوين آن باعث شده است تا تمامي افراد، خانم ها و آقايان بتوانند از آن در سايز بندي هاي متنوع استفاده كنند. كساني كه در روز مدت زمان زيادي را مي نشينند در اثر نشستن نادرست يا كار با كامپيوتر و ... اغلب دچار مشكلات گوژپشتي، درد در نواحي كمر، شانه و ضعف در ماهيچه ها و فرم نامناسب بدن مي باشند. قوزبند طبي BETER LIFE اين مشكلات را رفع نموده و با عقب كشيدن شانه ها در موقعيت مناسب فرمي زيبا و استاندارد به بدن مي دهد. با قوزبند طبي BETER LIFE مي توانيد از افتادگي شانه ها و ايجاد قوز در كمر نيز جلوگيري نماييد. وزن سبك و احساس راحتي در زمان پوشيدن از مزاياي اين قوزبند مي باشد. قوزبند طبي BETER LIFE فري سايز بوده و براي افرادي كه دور كمر آنها از 85 سانتي متر به بالا مي باشد مناسب است.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۰۶ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :