سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه هولدر موبايل Vip

هولدر موبايل Vip، بدون نياز به چسباندن قطعه اي به موبايل. قابل استفاده براي تمامي موبايل ها با چسبندگي فوق العاده بالا ...
هولدر موبايل Vip با وزن كم و ابعاد كوچك در انواع سطح از جمله پلاستيك، شيشه، فلز و ... قرار مي گيرد. هولدر موبايل Vip با طراحي بسيار جالب خود مي تواند به راحتي و در هر موقعيتي از آن استفاده كنيد. به عنوان مثال داخل خودرو، بر روي ميز كار، بدنه يخچال، مانيتور و يا ديوار مكان‌هايي هستند كه امكان استفاده از آن را خواهيد داشت. در قسمت زيرين هولدر ۵ چسبونك قرار دارد كه از آن مي توانيد جهت اتصال بر روي سطوح مختلف و همچنين يك سر به گوشي استفاده كنيد. هولدر موبايل Vip ويژگي هاي منحصر به فردي دارد كه آن را به يك كالاي ايده آل تبديل كرده است. جنس اين محصول از سيليكون نرم با قدرت جذب و بدون سر خوردگي مي باشد و قابليت گردش 360 درجه به وسيله فنر وسط بين دو پايه را دارا مي باشد.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۷:۱۶ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :