سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه كاكتوس رقصنده سخنگو شارژي

كاكتوس رقصنده سخنگو شارژي، انجام رقص هنگام تقليد صدا و پخش موزيك، منبع انرژي: باطري شارژي همراه كابل شارژ، داراي آهنگ هاي متنوع و نورپردازي ...
عروسك كاكتوس رقصنده سخنگو شارژي يك اسباب بازي جديد از جنس مخمل است. اين عروسك كه به شكل گلدان كاكتوس است. طول آن 32 سانتي متر و عرض پايه گلدان 12 سانتي متر است. روكش آن از مخمل و داخل آن با مواد نرم پنبه اي پر شده است. به اين نوع اسباب بازي، plush toy گفته مي شود. رنگ آن نيز سبز است. كاكتوس سخنگو زيباست و بچه ها آن را دوست دارند. چشمان درشت دارد، جنس آن با كيفيت، نرم و فاقد هر گونه حساسيت است. اين عروسك از نوع شارژي كه با استفاده از كابل شارژ USB شارژ مي شود. بديهي است كه نوع شارژي آن مقرون به صرفه تر است، چرا كه نيازي به خريد باتري نخواهيد داشت. اين عروسك قابليت ضبط و پخش صدا و در واقع تقليد صدا به مدت 15 ثانيه را دارد. مي توانيد براي اين عروسك لباس دلخواه خود را طراحي كنيد و قيافه آن را مطابق با سليقه خود درست كنيد.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۰:۲۸ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :