سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه دانگل بلوتوث AUX خودرو

 



دانگل بلوتوث AUX خودرو، جايگزين مناسب هندزفري در داخل اتومبيل. پخش موزيك انواع گوشي و تبلت از دستگاه پخش اتومبيل. قابليت مكالمه صوتي در اتومبيل بدون در دست گرفتن موبايل.
همواره به دنبال اين هستيد تا آهنگ هاي موجود در داخل موبايل و يا تبلت خود را با بلندگوي داخل اتومبيل پخش نموده و از جديد ترين آهنگ هاي خود در داخل اتومبيل لذت ببريد. دانگل بلوتوث AUX خودرو محصولي است كه اين رويا را بدون نياز به هيچ سيمي و از طريق Bluetooth بر آورده مي كند و تنها با اتصال آن به پورت AUX پخش اتومبيل به راحتي قادر خواهيد بود كه آهنگ هاي خود را داخل اتومبيل پخش نماييد. صبر كنيد اين تنها كارايي اين وسيله كوچك و كاربردي نيست! شما مي توانيد از اين وسيله به عنوان هندزفري استفاده نموده و تماس هاي خود را داخل اتومبيل بدون نياز به گوشي خود به آساني پاسخ دهيد. اين وسيله حتي به تمامي پخش كننده هاي ديگر نيز كه پورت AUX دارند وصل شده و گوشي موبايل و يا تبلت شما را به آن اتصال مي دهد.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۵:۲۱ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :