سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه موزن ماتيكي دو كاره شارژي صورت و بدن

موزن ماتيكي دو كاره شارژي صورت و بدن، مناسب از بين بردن موهاي زائد داخل گوش و بيني، امكان شستشو سري هاي جدا شده دستگاه با آب، مناسب از بين بردن موهاي زائد صورت و بدن، سري مخصوص براي اصلاح ابرو و صورت ...
دستگاه اصلاح صورت و بدن ماتيكي دو كاره شارژي رنگي يك محصول فوق العاده با كيفيت و با كارايي هاي بالا مي باشد كه توسط آن كه اندازه بسيار مناسبي شبيه يك رژ لب معمولي دارد مي توانيد هم كار اصلاح موهاي زائد نقاط حساس صورت و بدن را بدون درد انجام دهيد و هم توسط سري موزن آن با دقت بسيار بالا ، ابروها و موهاي داخل بيني و روي گوش ها را كاملا تميز نماييد. در واقع شما با خريد يك محصول چند محصول پركاربرد را هميشه همراه خود خواهيد داشت و چي از اين بهتر؟ رنگ فوق العاده زيباي آن باعث مي شود در همان نگاه اول عاشقش شويد و از داشتن آن نهايت لذت را خواهيد داشت. شارژي بودن و عدم نياز به تهيه و تعويض باتري از ديگر نكات مثبت اين محصول مي باشد كه توسط كابل هاي موبايل هاي معمولي اندرويدي نيز مي توانيد در همه جا آن را شارژ نموده و استفاده نماييد.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۳:۱۳ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :