سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه مبدل OTG براي آيفون (لايتنينگ)

مبدل OTG براي آيفون (لايتنينگ)، اتصال لوازم جانبي مانند : موس، كيبورد، دوربين و پرينتر. بدون نياز به نصب نرم افزار (با نرم افزار Files آيفون). امكان انتقال اطلاعات از موبايل به فلش و بالعكس ...
OTG لايتنينگ يك مبدل بدون نياز به نصب نرم افزار، مخصوص گوشي و تبلت هاي اپل با سرعت بالاست، از آنجايي كه اين محصول به تازگي به توليد رسيده و با تكنولوژي روز هماهنگ است ميبايست ورژن IOS دستگاه از 13 بالاتر باشد. جنس بدنه اين OTG الومينيومي و سخت است، بدون نصب هيچ گونه نرم افزاري با سرعت بسيار بالايي كار ميكند و كاركردن با آن بسيار ساده است. با داشتن اين OTG ميتوانيد دستگاه هايي مانند فلش مموري، هارد اكسترنال، هاب يو اس بي، موس، كيبورد، دسته بازي و دوربين عكاسي را به موبايلتان متصل كنيد و حتي از دستگاه هاي ديگر كه قابليت شارژ كردن دارند(مانند: موبايل ها و يا اسپيكر هايي كه قابليت پاوربانك دارند) براي شارژ كردن موبايلتان استفاده كنيد، هچنين ديگر نيازي نيست حافظه دوربين را خارج كنيد! ميتوانيد با اتصال مستقيم مبدل به دوربين از طريق كابل تمامي عكس هاي ذخيره شده را در موبايلتان نگاه كنيد، حذف كنيد و يا به حافظه گوشي منتقل كنيد و يا تصاوير و فيلم هاي گرفته شده با موبايل خود را به فلش يا هارد اكسترنال منتقل نماييد.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۸:۵۲ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :