سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه تفنگ حباب ساز BUBBLE GUN

تفنگ حباب ساز BUBBLE GUN ، توليد حجم بسيار زياد و شگفت انگيز از حباب، همراه با مايع مخصوص حباب، كاركرد با 3 عدد باطري قلمي ...
تفنگ الكتريكي حباب ساز BUBBLE GUN داراي 8 سوراخ است كه مي تواند صد ها حباب را در دقيقه در هوا پراكنده كند. تفنگ حباب ساز باتري خور بوده و با سه عدد باتري قلمي كار مي‌كند. جنس بدنه اين محصول از پلاستيك غير سمي ساخته شده و از مقاومت خوبي برخوردار است. طراحي ابتكاري و جديد اين مسلسل حباب ساز نياز كودكان به تفريح را برآورده مي كند و توجه آنها را به خود جلب مي نمايد. اين دستگاه حباب ساز بهترين گزينه براي وقت گذراندن والدين با فرزندانشان مي باشد و روابط عاطفي بين آنها را تقويت مي كند. دستگاه حباب ساز موجود براي فعاليت هاي داخل و خارج از منزل مناسب است. طراحي جالب و منحصر به فرد اسلحه Gatling باعث توسعه ي تخيل و خلاقيت كودكان مي شود و مي تواند به عنوان هديه براي كودكان سه سال به بالا استفاده شود. به علت ساختار محكم اين محصول مايع به هيچ عنوان نشت نمي كند. سرعت پخش حباب نيز بسيار روان است و گير نمي كند. براي كودكان بسيار راحت است كه آن را با يك دست نگه دارند. رنگ حباب روشن است و بي بو است و البته بعد اتمام مايع اين محصول خودتان هم مي توانيد به آساني مايع حباب را با استفاده از آب و صابون مايع توليد كنيد.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۱:۴۵ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :