سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه شارژر فندكي بلوتوث و اف ام پلير خودرو

شارژر فندكي بلوتوث و اف ام پلير خودرو، قابليت پخش موزيك از طريق بلوتوث ، كابل AUX ، فلش مموري، مموري كارت. داراي دكمه هاي كنترل موسيقي و تماس، داراي ميكروفن براي پاسخگويي به تماس ها و مكالمه ...
شارژر فندكي بلوتوث و اف ام پلير خودرو علاوه بر شارژر باتري، قابليت پخش موسيقي از طريق USB و پشتيباني از راديو FM هم خواهيد داشت. اين شارژر فندكي 37 گرم وزن دارد و ابعاد آن به ترتيب طول، عرض و ضخامت 93، 80 و 26 ميلي‌متر هستند. ولتاژ ورودي در اين محصول 12 تا 24 ولت و ولتاژ خروجي در آن 5 ولت است. بنابراين براي استفاده از آن كافي است شارژر را به طور مستقيم به درگاه فندك داخل خودرو متصل كنيد تا نشانگر LED روي بدنه روشن شود. سپس دستگاه‌هاي مورد نظرتان را با كمك كابل USB به درگاه‌ خروجي متصل كرده و منتظر بمانيد تا باتري آن به طور كامل شارژ شود. در اين مدل از شارژرهاي فندكي يك درگاه خروجي USB تعبيه شده كه شدت جريان خروجي در آن 2.5 آمپر است. بنابراين شارژر فندكي G7 علاوه بر گوشي‌هاي موبايل، دوربين ديجيتال و موزيك پلير براي شارژ باتري انواع تبلت و آيپد هم مناسب خواهد بود. اين شارژر قابليت پشتيباني از راديو FM و پخش موسيقي از طريق درگاه USB را دارد. همچنين اين شارژر فندكي به ميكروفن هم مجهز شده كه براي پاسخ‌گويي به تماس‌ها و مكالمه مناسب است. براي استفاده از ميكروفن كافي است گوشي موبايل‌تان را با استفاده از بلوتوث به شارژر متصل كنيد و پس از آن بدون نياز به استفاده از گوشي موبايل، تماس‌هايتان را پاسخ دهيد.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۹:۲۳ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :