سورس و كد سورس و كد .

سورس و كد

فروش ويژه ماگ مسافرتي ايكيا

ماگ مسافرتي ايكيا، قابل استفاده در مايكروفر, قابل شستشو در ماشين ظرفشويي. طراحي و كيفيت كمپاني ايكيا سوئد و ساخت ايتاليا. درب پيچي، تحمل حرارت بالاي 100درجه. ايده‌آل براي سفر و پيكنيك ...
ماگ مسافرتي ايكيا مدل TROLIGTVIS از جنس پلاستيك پلي پروپيلن تهيه شده است، به همين علت داراي مقاومت و كيفيت بسيار بالايي مي باشد. كيفيت اين محصول به اندازه اي بالاست كه در اثر برخورد ضربه دچار آسيب نخواهد شد و با گذشت زمان سطح آن پوسته پوسته نمي شود. اين محصول داراي دربي از جنس سيليكون است كه با قرار گرفتن آن روي ليوان مي ‌توان از عدم خروج مايعات اطمينان حاصل كرد. به همين علت مي توانيد با اطمينان خاطر مايعات را درون آن ريخته و نگراني از جهت افتادن ليوان روي زمين و خروج محتواي درون آن نداشته باشيد. درب اين محصول به صورت پيچي روي بدنه قرار مي گيرد و باز و بسته كردن آن بسيار آسان خواهد بود. اين ماگ داراي ارتفاع ۱۲ سانتي متري و حجم ۰.۳ ليتري مي باشد و به همين علت حجم مناسبي از مايعات را در بر مي‌گيرد.



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: خريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۹:۰۳ توسط:كالا فايل موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :